26 Şubat 2012 Pazar

Ağırlık


Uyanmak.

Her seferinde daha bir uyanmak-(ağırlığı),

Sensiz her seferinde,

sensiz günün ağırlığı,

Birbirini kovalıyor böcekler gibi aynı.


Saçlarım uzuyor, görmüyorsun.

Kilo alıyorum kilo veriyorum görmüyorsun.

Zaman vücut bulmuş, ben ona sarılıyorum’

(un ağırlığı)…

Ve vakitsizliğin özlemi/

Vakitsiz çıkıp gidişlerin

Çıkıp gelişlerin ağırlığı…


Yasak olanı sevmenin kederi

/de/

boynumuzun borcu.


Oysa her şey rayında,

Oysa trenler işlemiyor.


Ağladığıma bakma,

Sevgilim,

Dünya yolunu bulup

Elbette ki dönüyor.


(ve bu mutlak düzende, hayret bir şey değildir küçük bir kızın kayboluşu)


Uyanmak,

Her seferinde sessiz,

Günaydınsız ve

Kahredici ki giyinik/

(Giyintinin ağırlığı)

“Yüreğime dokunan elini,

Her sabah

Daha

Fazla

Hissediyorum”un

Giyotin kılığından, daha kötü olamaz.


Görünmedik, yürünmedik bir yerde

Bir hayat süregelirken-

Dünyam, dünyam!

Elbette ki yerinde durmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder